Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Potrebe po kadrih na področju laboratorijske zobne protetike
Franc Rojko, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, zobni laboratorij, zobotehnik, kadrovanje, usposabljanje, kompetence, analiza
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 3499; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

4.
Prezrta moč in potencial srednjega managementa
Sonja Peklenik, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, management, srednji management, vodenje, neformalna moč
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1906; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
6.
7.
Model pristopa k obravnavi zdravljenja kroničnih bolnikov
Katarina Vukelič, 2018

Opis: Magistrsko delo preučuje možnosti nadgradnje obstoječega sistema vključitve kroničnih bolnikov z delovanjem referenčnih ambulant družinske medicine s specialističnimi posvetovalnimi ambulantami. Teoretična izhodišča naloge izvirajo iz študija domače in tuje literature, mnenja vprašanih tujih in domačih zdravnikov in z anketiranjem 106 kroničnih bolnikov s področja osrednje Slovenije. Predstavljam t. i. integralni pristop, ki obsega povezovanje in skupen pristop k pacientu, začenši z njegovo vključitvijo v delo referenčne ambulante ob odkritju kronične bolezni in nadaljujoč v specialistični posvetovalni ambulanti v času nadaljevanja njegovega življenja s kronično boleznijo. Zamisel o sprejemljivosti integralnega pristopa je preverjena s preskusom pozitivnih odgovorov na tri zastavljena vprašanja: • Ali je organiziranje integralnega pristopa k zdravljenju kroničnih bolnikov izvedljivo v okviru obstoječega zdravstvenega sistema z angažiranjem omejenih dodatnih resursov (kader, prostori, finance)? • Ali je možno strokovno verificirati integralni pristop? • Ali obstaja zanimanje pacientov za integralni pristop? V delu so utemeljeni pozitivni odgovori na vsa tri prašenja. Zgledujoč se po modelu pomoči kroničnim bolnikom pri obvladovanju njihove bolezni, ki deluje v ZDA, sem razvila originalni model, ki ga v podrobnostih razlagam v magistrskem delu. Preučila sem tudi možnosti uvedbe pilotne specialistične ambulante v enem izmed zdravstvenih domov in ugotovila, da je uvedba možna v okviru obstoječe organizacijske sheme zavoda. Pilotna specialistična posvetovalna ambulanta bi omogočila dokončno oblikovanje in preverbo modela ter služila tudi kot izobraževalni nukleus potreben za razvoj celotnega sistema specialističnih posvetovalnih ambulant v Sloveniji. Z uvedbo predlaganega modela bi se zmanjšali stroški zdravljenja kroničnih bolnikov zaradi delne razbremenitve specialističnih ambulant in večjega vpliva bolnikov na izboljšanje ali vsaj ohranjanje bolezenskega stanja. Sam strošek specialističnih posvetovalnih ambulant na osnovi primerjave s stroški referenčnih pa na letni ravni ne bi presegel 20 EUR na pacienta.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: : zdravljenje kroničnih bolnikov, integralni pristop, specialistična posvetovalna ambulanta, model, možnosti uvedbe
Objavljeno: 28.02.2018; Ogledov: 3241; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (12,62 MB)

8.
Ciljno vodenje in letni razgovori v organizaciji X
Silvija Čarman, 2018

Opis: V diplomskem delu raziskujemo ciljno vodenje in letne razgovore. Proučujemo pomen postavljanja ciljev in način izvedbe letnih razgovorov. Glavni nosilci ciljnega vodenja so vsi zaposleni v organizaciji, saj igrajo pomembno in odločilno vlogo pri doseganju pričakovanih, želenih rezultatov. V osrednjem delu diplomskega dela se osredotočimo na namen in cilj ciljnega vodenja in letnih razgovorov, izpostavljamo njihove prednosti in slabosti ter predstavimo proces določanja ciljev in izvedbo letnih razgovorov. Sledi predstavitev raziskave, ki smo jo izvedli v organizaciji X. Raziskava je potekala v obliki anketnega vprašalnika, k sodelovanju pa so bili povabljeni vsi zaposleni. V njej ugotavljamo, kakšen odnos imajo zaposleni in vodje do ciljnega vodenja ter letnih razgovorov. Ugotovitve potrjujejo, da se zaposleni in vodje zavedajo pomena ciljnega vodenja in letnih razgovorov za dosego pričakovanih rezultatov, vendar je na tem področju še veliko manevrskega prostora za izboljšave.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: cilji organizacije, ciljno vodenje, letni razgovori, kompetence, motivacija, nagrajevanje, zaposleni
Objavljeno: 12.09.2018; Ogledov: 2901; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
Analiza organizacijske kulture v izbranem podjetju
Metka Gašper, 2019

Opis: Kultura, ki vlada v določeni organizaciji, je velikokrat glavni zaviralni dejavnik uspešnega razvoja upravljanja in zagotavljanja kakovosti podjetja. Od ustrezne organizacijske kulture je tudi odvisen uspešen razvoj podjetja in zagotavljanje kakovosti, zato je razmislek o prevladujoči organizacijski kulturi podjetja zelo resen. Glavni cilj magistrskega dela je oblikovati predloge za izboljšanje organizacijske kulture v izbranem podjetju. V prvem delu magistrskega dela se predstavi teorija s področja organizacijske kulture, njeno oblikovanje, analiziranje in spreminjanje. Ugotovi se značilnost organizacijske kulture v izbranem podjetju. S pomočjo OCAI vprašalnika se obravnava obstoječo in želeno organizacijsko kulturo ter vrednote. Raziskava se v nadaljevanju z vključitvijo polstrukturiranega intervjuja vodstva podjetja še poglobi. Rezultati raziskave so pokazali, da se obstoječa organizacijska kultura ne ujema z želeno organizacijsko kulturo zaposlenih in vodstva v izbranem podjetju, zato so se oblikovali kratkoročni in dolgoročni predlogi za izboljšanje organizacijske kulture, ki bodo pripomogli k rasti in razvoju izbranega podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska kultura, vrednote, OCAI vprašalnik, hierarhija, trg, klan, adhokracija, zagotavljanje kakovosti, Cameron, Quinn
Objavljeno: 20.04.2019; Ogledov: 3277; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

10.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih kot dejavnik poslovnega uspeha
Doris Bračika, 2019

Opis: V diplomskem delu sem proučevala motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih kot dejavnik poslovnega uspeha. Prvi del diplomskega dela predstavlja študij literature, ki vsebuje teoretična izhodišča obravnavane tematike: opredelitev in dejavnike motivacije, opredelitev zadovoljstva in oblike zadovoljstva, vpliv nezadovoljstva, opredelitev in vlogo zavzetosti pri delu. Znanje, ki sem ga pridobila pri pisanju teoretičnega dela, mi je omogočilo, da sem znala preučiti in interpretirati rezultate, pridobljene v empiričnem delu, pri analizi podjetja. Drugi del diplomskega dela predstavlja praktični oz. empirični del. Vsebuje predstavitev obravnavanega podjetja in analizo rezultatov ankete, ki sem jo izvedla med zaposlenimi. Raziskavo sem izvedla s pomočjo ankete in dobljene rezultate primerjala z ugotovitvami iz literature. Dodala sem tudi intervju z direktorjem podjetja, ki mi je omogočil boljši vpogled v delovanje podjetja in pogled iz druge perspektive in z vidika poslovne uspešnosti. Primerjala sem stališča zaposlenih, ali so v podjetju Status d.o.o. Metlika dovolj motivirani in zadovoljni s svojim delom ter kateri dejavniki najbolj vplivajo na to. Prav tako sem želela preveriti, kako motivacija in zadovoljstvo vplivata na njihovo zavzetost pri delu. Na podlagi rezultatov in ugotovitev sem predlagala določene usmeritve.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, zavzetost pri delu, anketa, intervju
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 2795; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh